ACTIVITATS FINALS DEL TALLER DE MANTENIMENT

Aquest curs l’alumnat  del Taller de Manteniment ha dut a terme diferents tasques en benefici de la comunitat. Aquest taller forma part del Projecte de Diversificació Curricular del centre per a alumnat amb un perfil professionalitzador. Algunes d’aquestes tasques són:

– Cuidem l’hort i els espais enjardinats de l’institut: feines de plantar, regar,  collir  i manteniment. També hem dissenyat un mobiliari per l’organització d’eines de l’hort. Hem pantat plantes aromàtiques als palots, dues parres, un nesprer, un cirerer i altres decoratives. Hem fet un hotel d’insectes per posar a l’hort i fomentar la pol·linització i estudi d’aquests.

– Manteniment i acondicionament del centre: creació d’estanteries, mosaics decoratius, decoració per celebracions i jornades del centre, col·locar tendals i mobiliari de descans al pati.

– Creació d’un espai web a l’apartat de famílies on es poden veure les imatges dels objectes perduts recollits per poder-los recuperar i les tasques d’emprenedoria.

Preparació i cuina de diferents receptes, havent preparat la recepta, utensilis i accions, així com la neteja dels mateixos i treball cooperatiu per l’èxit de la sessió.

– Tasques acadèmiques relacionades amb la millora  de les competències matemàtiques i  d’altres específiques relacionades amb àmbits professionalitzadors i  d’orientació acadèmica.

Tot això i més, passant per moments d’aprenentatge i reflexió diversos. Enhorabona per la feina feta!.  Esperem que hagueu gaudit i après de les tasques!