Activitats dels alumnes del grup d’ampliació curricular

La setmana passada els alumnes d’ampliació de 4t d’ESO van visitar el Caixafòrum de Lleida per realitzar l’activitat “Investiga la vacuna del VIH”. El seu repte consistia en investigar amb una proteïna del VIH i esbrinar, tot seguint les etapes de la metodologia científica i emprant les tècniques de laboratori que s’utilitzen en aquest camp de recerca, si la proteïna podria ser eficaç per eliminar la infecció causada per diferents variants del VIH.

Des de l’àmbit més humanístic i social, els alumnes d’ampliació de 1r i 2n d’ESO van fer un itinerari educatiu pel Museu de Lleida que els va permetre descobrir les col·leccions que conserva de la mà d’uns curiosos personatges: els animals. L’activitat estava monitoritzada en anglès, cosa que va permetre que els alumnes utilitzessin aquesta llengua durant la sortida.

Les activitats van ser molt profitoses i els alumnes s’ho van passar d’allò més bé.