Activitats de castanyada 2012

El passat dimarts 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’institut. Com cada any, els cuiners del poble van venir a coure castanyes, que vam menjar al pati i després vam fer diferents activitats:

– Els alumnes de 1r d’ESO van assistir a la representació de l’obra "Jack O’Lantern", interpretada pel grup d’alumnes de teatre de 1r d’ESO.

– Els esportistes de 2n i 3r van fer activitats esportives al pavelló del poble i els artistes van fer un karaoke i un concurs de dibuixos amb guixos al pati de l’institut.

Tothom s’ho va passar d’allò més bé.

Dimecres vam fer les sortides de tutoria de tots els grups de l’institut. Podeu veure les fotos al bloc "Sortides i activitats" a la  columna dreta de la intranet.