Activitat de Música al Casal d’avis

Els alumnes de 1r d’Eso, han anat aquests dies (dimarts 14 i dimecres 15), al Casal d’avis de Torrefarrera. Han fet una visita als avis, per presentar una activitat que han estat preparant a classe de música aquestes darreres setmanes. Han cantat una cançó i també han utilitzat el seu cos com a instrument, fent una percussió corporal lligada a una música que van triar prèviament.
El resultat ha estat molt bo, i la gent que els ha vist i escoltat, han gaudit amb la seva actuació. Felicitats a totes i tots!!!

Podeu veure fotos de l’activitat aquí.