Activem la nostra biblioteca!

Aquesta setmana, l’alumnat de l’optativa “Mundo Babel” de 1r ESO, en la qual es coneix millor la biblioteca, han decidit de sortir de la biblioteca a l’hora del pati i oferir els llibres més best-sellers perquè l’alumnat qui vulgui els pugui agafar en prèstec i llegir-los, ja sigui a casa o a l’estona de lectura que fem a l’ESO cada dia després de l’hora del pati.

Agraïm molt a l’alumnat de 1r ESO que participa en l’optativa Mundo Babel i a la seva professora, la Carme Casanovas, aquesta iniciativa tan interessant.

Aquí podeu veure imatges del prèstec a l’hora del pati.