Acte en el Dia Escolar per la No-Violència i la Pau

El passat 30 de gener vam commemorar el dia Escolar per la No-Violència i la Pau (DENIP) amb la lectura d’uns textos per part d’alumnes del centre. Ho vam fer a l’hora del pati, i l’acció va ser coordinada pel professorat de Cultura i Valors Ètics i de Religió.

En relació a aquesta commemoració, en les classes de valors ètics i de religió de tota l’ESO hem treballat el valor de la Pau en la nostra societat en els dies al voltant d’aquesta data.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau. El seu missatge bàsic diu: “Amor universal, No-violència i Pau. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra”.

Volem agrair a organitzadors i participants la seva iniciativa. En podeu veure algunes imatges aquí