Accions del nostre projecte d’escola verda

Aquest inici de curs hem fet, entre tots, diverses actuacions relacionades amb el nostre projecte d’Escola verda. Aquí en teniu el lloc web Escola Verda Joan Solà si en voleu conèixer els objectius i les nostres accions. I la pàgina del nostre Comitè Ambiental, on s’hi resumeixen els temes que tractem a les reunions que anem fent. Hi voleu prendre part?

Aquest primer trimestre hem fet sortides dels grups d’ESO a entorns naturals, hem fet activitats diverses a la II Setmana del Medi Ambient per afavorir la conscienciació ambiental, i hem premiat a la classe de 1r ESO B amb un esmorzar especial (brotxetes de fruita, galetes ecològiques i de comerç just i sucs de fruita) per ser la que més va utilitzar embolcalls reciclables pels seus esmorzars durant aquella setmana. Si voleu en podeu veure més informació i les imatges.

També aprofitem per comunicar-vos que comencem de nou la campanya de recollida de taps de plàstic, amb el lloc de recollida davant la cantina, ara per ajudar a la Daniela, amb la síndrome d’Apert.

1b daniela
Sortides de tutoria: 1r ESO a Butsènit/Rufea, 2n ESO al pantà de Santa Anna, 3r ESO a Alquézar, 4t ESO a Àger
 Premi a la classe de 1r ESO B amb un esmorzar saludable
Recollida de taps de plàstic a l’Institut

No només això, hem fet altres accions, que ja han sortit en notícies anteriors: Activitat esportiva solidària, creacions artístiques amb materials reciclables, realització de vídeos per part d’alumnat de 4t pel concurs StopAluminio. N’anirem fent, aneu consultant el nostre web d’Escola Verda Joan Solà.