Acció Solidària per la Marató de TV3

L’alumnat de 3r d’ESO al llarg de les darreres setmanes ha estat treballant en un projecte per col·laborar amb la Marató de TV3. Com ja sabeu, el tema d’enguany és la COVID-19 i, per aquest motiu han elaborat mascaretes, fundes i capses per desar-les.

El dia 17 de desembre a les hores de l’esbarjo es farà la venda simbòlica i solidària d’aquests productes que l’alumnat podrà adquirir al preu de 3 euros la mascareta i 1 euro la funda. També tindran la possibilitat de fer un donatiu al mateix punt de venda. La finalitat d’aquesta acció és fer una aportació en nom de tota la comunitat educativa de l’institut Joan Solà a la Marató.

Us convidem a col·laborar!

07/10/2020 Imagen de la campaña de La Marató de TV3, que dedica su 29 edición a la investigación del coronavirus.
La Marató de TV3, que celebrará el 20 de diciembre una edición dedicada a la investigación del coronavirus, ha abierto este miércoles las líneas telefónicas para las donaciones, que durante los miércoles de los meses de octubre y noviembre estarán atendidas por voluntarios de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
POLITICA ESPAÑA EUROPA CATALUÑA
TV3 – CCMA