Acció de descobriment i neteja de l’Alzinar

Avui 23 de febrer, un grup d’estudiants pertanyents al comitè ambiental de l’institut, hem anat a l’espai natural de L’Alzinar per tal de fer una activitat de descoberta i neteja. Des de l’Institut volem contribuir a la conservació d’aquest espai natural que ens aporta informació sobre la vegetació típicament mediterrània.

En primer lloc han participat en una gimcana que incloïa coneixements de plantes autòctones que es troben a la zona i després han recollit i seleccionat la brossa que han trobat a fi que se l’emportessin els responsables de la regidoria de Medi ambient de l’Ajuntament de Torrefarrera. Volem agrair la seva col·laboració en aquesta acció.

Properament s’exposaran al centre imatges i pòsters a partir de les fotografies realitzades durant l’activitat.

Si esteu interessats en conèixer el nostre projecte d’Escola verda, visiteu el nostre espai web!

COMITÈ ESCOLA VERDA