1r de batxillerat assisteixen a la representació teatral de La plaça del diamant

Els alumnes de 2n de batxillerat de l’institut Joan Solà Van assistir el passat 10 de març a la representació teatral de l’obra La Plaça del diamant, que la companyia Mea Culpa va oferir al teatre de l’Escorxador de Lleida.

L’alumnat va gaudir de l’adaptació de la novel·la i va valorar molt positivament tant la posada en escena com la proposta dramàtica. Es tracta d’una versió teatral de la novel·la de Mercè Rodoreda adreçada a l’estudiantat de batxillerat i pensada per aprofundir en el treball realitzat a l’aula.

DEPARTAMENT DE LLENGUA CATALANA