1a Reunió del Comitè Ambiental i de Salut

El comitè de l’Escola Verda ja ens hem posat en marxa avui en la primera reunió d’aquest curs. Us fem arribar l’acta de la reunió.

Les primeres accions realitzades han estat la col·locació de papereres de paper i envasos a totes les aules del centre i als passadissos.

Germán Estudillos, coordinador d’Escola Verda del centre ha informat també de la creació d’un curs Classroom a mode de comunicació .

S’ha iniciat també una activitat, en el marc de les activitats/reptes de la 25a Setmana de la Ciència  que consisteix a quantificar els residus (plàstic, paper i orgànic) generats durant l’estona del pati. A primera hora de demà dijous es prepararà l’experiment i a 6a hora es veuran i analitzaran els resultats.

Recordeu visitar el Web d’escola verda, per estar al dia de la tasca del nostre projecte cap a la sostenibilitat

Des d’aquí ja us anirem comunicant els nostres avenços i recomanacions.

Comitè Escola Verda