Quins són els reptes d’una societat amb una alta demanda energètica?

El passat divendres l’alumnat de 1r de batxillerat tecnològic i 4t d’ESO que cursa les optatives de Tecnologia va endinsar-se en la recerca en l’àmbit energètic i el seu paper en la societat actual de la mà d’Àlvaro de Gràcia, sotsdirector de l’EPS i investigador reconegut a nivell europeu en aquest camp.

La xerrada va constar de tres parts. Es va parlar sobre els reptes que tenim com a societat amb una alta demanda energètica i els recursos de què disposem i que suposa en vers el canvi climàtic. Tot seguit, l’Àlvaro ens va explicar detalladament la necessitat de fer recerca en l’àmbit de l’energia i ens va concretar com s’està portant a terme actualment. I, finalment, ens exposar un projecte real que ha donat lloc a una tecnologia patentada en els darrers anys, és a dir, un cas d’èxit en el camp de l’energia tèrmica aplicada a l’habitatge.

Xerrada "El món de la recerca en l'àmbit energètic"

En resum, una xerrada molt profitosa. Ens ha aportat: sensibilització envers el canvi climàtic, eines per ser ciutadans més responsables i innovació en aquest camp.

Des de l’INS Joan Solà volem agrair el fet d’impartir aquesta xerrada i altres tallers des de l’EPS al nostre centre ja que són oportunitats d’aprenentatge per als nostres alumnes.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>