1ª Trobada de professorat Comenius

La propera setmana rebrem la visita de professors/es dels diferents països que participen amb nosaltres en el projecte Comenius "Do you think I’ll fit in?" Concretament ens visitaran 10 professors i professores procedents de Teltow (Alemanya), Lampedusa (Itàlia) i Istanbul (Turquia).
Els alumnes i professorat… Llegeix més»

Planetari mòbil

Durant aquesta setmana tenim instal·lat un Planetari Mòbil al Local Social de Torrefarrera. Es tracta d’un material que ens ha deixat la fundació Obra Social La Caixa que permet visionar un vídeo sobre astronomia amb efecte cúpula. Dedicarem una sessió de Ciències Naturals amb cada… Llegeix més»

Activitats de castanyada 2012

El passat dimarts 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’institut. Com cada any, els cuiners del poble van venir a coure castanyes, que vam menjar al pati i després vam fer diferents activitats:
– Els alumnes de 1r d’ESO van assistir a la representació… Llegeix més»

Sortida de tutoria

El proper dimecres 31 d’octubre farem les sortides de tutoria de tots els grups:

• 1r d’ESO: Sortida a Butsènit. Farem una ruta pels Aiguamolls de Rufea i un esmorzar col·lectiu a l’ermita de Butsènit.
  • 2n d’ESO: Sortida al pantà de Santa Anna. Farem una ruta guiada… Llegeix més»

Projecte Comenius

Com tots vosaltres sabeu, el nostre centre coordina un projecte internacional Comenius (conjuntament amb centres d’Alemanya, Itàlia i Turquia). El tema del projecte gira al voltant de l’adaptació de l’entorn vers les persones amb dificultats (visuals, auditives, de mobilitat…).

Agrairíem la col·laboració… Llegeix més»