Formació per famílies d’alumnat d’ESO i de 6è de primària: Joves i Xarxes socials

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 6è de Primària, que ben aviat formarreu part de la comunitat educativa de l’institut, us volem convidar a les sessions de trobada i formació per a famílies que hem planificat l’AMPA i l’equip educatiu  de l’Institut Joan Solà conjuntament amb Cal Jove de Torrefarrera

La nostra intenció és oferir-vos espais de formació i debat davant els nous reptes que es desvetllen a mesura que els fills i filles van creixent.

Enguany us proposem  el tema Joves i xarxes socials amb el següent calendari de trobades:

• Dilluns 18 de març a les 19.30 a càrrec de Jordi Bernabeu
  • Dimecres 3 d’abril. a les 18:00 a càrrec de Mossos d’Esquadra
  • Dilluns 8 d’abril les 19:30 a càrrec d’Àlex Palau

Totes les xerrades es realitzaran al Local Social de l’Ajuntament de Torrefarrera.

La participació és totalment gratuïta.

Esperem que aquestes propostes siguin del vostre interès i ens puguem trobar per compartir vivències entorn de l’educació dels fills i filles.

Per a una millor organització i previsió us demanem que us inscriviu omplint el formulari que trobareu en el següent enllaç.

Trobada Erasmus+ a Institut Joan Solà (Projecte contra la discriminació)

Entre el 24 de febrer i l’1 de març hem gaudit a l’Institut Joan Solà de la visita i la convivència amb alumnes i professorat d’instituts de Vilnius (Lituània), de Torre del Greco (Itàlia) i de Ribeauvillé (França).

La trobada és la primera mobilitat del… Llegeix més»

Projecte de 1r ESO “Museu de l’Edat Antiga”

Durant les 2 darreres setmanes de febrer, els alumnes de 1r ESo han estat treballant en grups en el seu projecte pluridisciplnar:”Museu de l’Edat Antiga”, on calia treballar diverses activitats relacionades amb civilitzacions antigues (ells van escollir les civilitzacions maia, egípcia, romana i Mesopotàmia), i… Llegeix més»