Avís: Tribunals Treball de Recerca 2n Batxillerat

Us informem que el proper 23 de gener, a partir de les 16h es faran les exposicions dels treballs de recerca que han realitzat els i les alumnes de 2n de Batxillerat, davant dels respectius tribunals, formats cadascun per 3 professors o professores del centre. La graella d’horaris i tribunals es troba al taulell d’anuncis del centre.

Projecte Esp@vila a 2n d’ESO: ens visiten els Ajuntaments

El passat dia 18 de desembre l’alumnat de 2n d’ESO va rebre els representants dels Ajuntaments de Torrefarrera, Rosselló i Alguaire. En concret ens visitaren els alcaldes de Torrefarrera i Alguaire i els regidors de Torrefarrera i Rosselló.
Representants de l’Ajuntament de Torrefarrera

Regidor Ajuntament de Rosselló

Alcalde… Llegeix més»

Activitats a Lleida (Seu Vella, Diputació, Funàtic) amb 3r ESO preparant el projecte “Fem un viatge”