Trobada d’alumnat mediador de l’Institut Joan Solà

El divendres 8 de febrer es va celebrar la primera trobada d’alumnat mediador de l’institut per tal de donar impuls al servei de mediació entre iguals per resoldre conflicte de convivència a l’institut d’una manera més efectiva, reparadora i creant consciència entre la comunitat educativa.

La millor manera d’afrontar els conflictes de convivència és aprendre les habilitats socials que es posen en joc en una mediació. Som un gran equip d’alumnat i professorat voluntari per aconseguir que s’estengui i s’utilitzi aquest servei de forma més habitual.

És per això que hem creat una via ràpida per accedir al servei. Demana mediació per email, tant per un mateix com per a companys que creguis que ho poden necessitar.

mediaciojoansola@gmail.com

ANIMA’T A DEMANAR MEDIACIÓ!

Què és la mediació?

La mediació  és una forma de solucionar conflictes entre iguals.  És voluntària i confidencial.

Es reuneixen  dos MEDIADORS, i les persones en conflicte per tal d’assolir un acord satisfactori mitjançant el diàleg.

Quins avantatges té?

-El diàleg ens ajuda a comprendre el conflicte.

-Desenvolupa actituds de respecte i col·laboració.

-Ensenya a posar-se en lloc dels altres.

-Millora les relacions entre les persones.

-Redueix el nombre de sancions.

Clica aquí per saber més sobre l’equip de mediació!

Col·laboració amb la III Edició de la Cursa Sagrat Cor d’Alguaire

El passat 3 de febrer, un nombrós grup d’alumnes voluntaris de 3r d’ESO del nostre institut van voler col·laborar amb l’organització de la III Edició de la Cursa Sagrat Cor d’Alguaire que es realitzava en aquesta mateixa població al llarg del matí de diumenge. Aquest… Llegeix més»

Participeu al Certamen Literari de Sant Jordi del curs 2018-2019

Els departaments de Llengua i Literatura Castellana, Llengua i Literatura Catalana i Llengües Estrangeres de l’institut Joan Solà, convoquen el Certamen Literari de Sant Jordi del curs 2018-2019. A continuació podeu consultar les bases.
Animeu-vos a participar-hi!
Bases del “Certamen literari INS Joan… Llegeix més»