Estada d’alumnes de 2n Batx. al CdA de la Vall de Boí

Els dies 7, 8 i 9 de novembre els alumnes de 2n de batxillerat (de ciències i geografia) del Joan Solà, en una sortida organitzada conjuntament amb l’Institut de la Mitjana de Lleida, vam estar al Centre d’Aprenentatge de la Vall de Boí, a Barruera.

Durant tres dies vam fer activitats d’hidrologia del riu Tor, riscos, vegetació, GPS i una caminada fins a la presa de Cavallers on vam passar un mica de fred i vam poder gaudir també de la neu i d’un entorn espectacular que durant tres dies hem intentat sentir i entendre.

Concurs carbasses de Halloween, teatre en anglès i concurs de spelling 1r ESO

El departament de llengües estrangeres va organitzar activitats coincidint amb la festa de Halloween:

• Concurs de carbasses decorades (Halloween pumpkins). Gran nivell en tots els models presentats, però algú havia de guanyar; van ser premiades les següents obres d’art:
    • “Ruperta”, de Elisabeth Canales
    • “The Katrines” de Maria Tarazaga… Llegeix més»

Tallers de Castanyada i Halloween a l’institut

La vigília de Tots Sants hem celebrat Castanyada i Halloween una part del matí.
A banda dels concursos de carabasses i de la castanyada solidària, alumnes i professorat han organitzat tallers i activitats diverses per a tot l’alumnat: esport, gimcanes, ball, films terrorífics, maquillatge… I també… Llegeix més»

Treballem en el projecte Erasmus+ “DiscriminACTion for a better integrARTion” a 2n ESO

L’alumnat de 2n ESo està ja treballant en els continguts del projecte Erasmus+ “iscriminACTion for a better integrARTion”, que vol combatre diferents tipus de discriminació amb activitats relacionades amb expressions artístiques.
L’alumnat està treballant en el recull de paraules relacionades amb el tema. Les tasques es desenvolupen… Llegeix més»

Comencem l’activitat d’escacs els divendres

Aquest any tornem a realitzar l’activitat d’escacs per a fomentar la capacitat de concentració i el valor de la competència sana. Tots els divendres al primer pati els jugadors disposaran d’un espai per a gaudir i, si volen, participar en alguns tornejos amb altres instituts.
Llegeix més»