Projecte Redefinir l’adolescència

“Redefinir a l’adolescència” és un projecte dut a terme per Mars, consultoria de gènere i subvencionat per l’ICD.
L’objectiu general és fomentar la creació d´ estratègies pròpies des dels mateixos grups de joves per a la prevenció i erradicació de la violència masclista.
Per tal… Llegeix més»

Assemblea per planificar activitats de centre

El dimarts 24 de novembre s’ha reunit novament el Consell de Delegats i Delegades per prendre acords al voltant de la celebració del Nadal al centre, el dia 21 de desembre.
Un cop recollides les propostes dels diferents grups classe hem discutit les  possibilitats d’organització de… Llegeix més»

Activitats convivència 1r ESO

De bon matí els nois i noies de 1r d’ESO estaven neguitosos i engrescats. Avui han celebrat la jornada de convivència amb unes activitats força divertides.
Mentre uns feien una ruta pels camins del terme amb bicicleta, altres s’iniciaven al tir amb arc i a… Llegeix més»

Activitats de convivència 2n ESO

Avui ha estat el torn de l’alumnat de 2n d’ESO.
Igual que ahir, han realitzat diferents activitats amb el seu grup estable: BTT, tir amb arc, campionat de ping-pong i gimcana aprofitant els murals de Street Art Torrefarrera.
Ha estat un dia diferent i divertit.
Podeu veure’n fotos… Llegeix més»

Activitats de convivència a 3r ESO

Avui 13 d’octubre l’alumnat de 3r ESO ha pogut gaudir d’una jornada especial, en la qual han pogut fer activitats a l’aire lliure cadascú amb el seu grup classe, com a sortida de tutoria, encara que només movent-nos per Torrefarrera.
Les activitats han permés passar una… Llegeix més»

Treballem la gestió de les emocions

Aquest inici de curs hem organitzat algunes ACTIVITATS DE TUTORIA POST-CONFINAMENT per poder atendre les necessitats emocionals del nostre alumnat i amb la intenció de fer un retrobament post-confinament. Hem volgut dedicar i oferir un temps i un espai per re situar-nos en “la… Llegeix més»