Activitats Extraescolars Curs 2017-2018

ESTIMADES FAMÍLIES
Us comuniquem que l’AMPA de l’ INS Sant Andreu, juntament amb l’empresa Fora d’Hores realitzaran i gestionaran les activitats extraescolars per al curs 2017/18.

L’objectiu principal és aconseguir que el temps extra sigui més agradable per als alumnes alhora que gaudeixen d’un aprenentatge constructiu.

INSCRIPCIONS I BAIXES
COMENCEM EL 16 D’OCTUBRE!!
Per inscriure als vostres fills/es s’ha d’omplir el full d’inscripció amb les dades de l’alumne i les preferències de les activitats escollides segons l’ annex i entregar-lo a secretaria, o bé a través de la pàgina web de Fora d’Hores.

El període d’inscripció és:
– Del 21 de setembre al 11 d’octubre.

Per donar-se de baixa durant el curs ho han de comunicar al coordinador abans del dia 25 de cada mes, per tal de no fer efectiu el cobrament del següent rebut.

NOTES D’INTERÈS
– La quota de les activitats serà fixa per a tots els mesos, inclosos els que tenen festa (Nadal, Setmana Santa…)
– Fora d’Hores cobrarà la quota de l’1 al 5 de cada mes
– En cas de devolució se li afegirà un cost de 4€ per rebut
– L’alumne amb 2 mesos de rebuts pendents NO podrà continuar fent l’activitat fins que es liquidin les quotes
– La normativa durant les extraescolars és la mateixa que la signada a la carta de compromís de l’institut

FORMES DE PAGAMENT
El pagament es pot fer mensual o trimestral.
Es pot triar entre les següents modalitats:
– Per transferència o ingrés directe, en el compte de Fora d’Hores nº: LA CAIXA ES75-2100-0153-1002-0044-3818 posant el nom de l’alumne i l’activitat.
– Domiciliar el pagament omplint l’annex corresponent (els rebuts retornats es reenviaran incrementats en el cost per la seva devolució).

TASTET D’ACTIVITATS
Com a novetat d’aquest curs… podreu gaudir d’una tarda per provar les activitats que més us agradin.

Esteu tots convidats a gaudir d’una tarda d’activitats amb berenar inclòs. Us esperem a l’institut el dijous 21 a les 18.00 h.

FULL D’INSCRIPCIÓ
– Totes les activitats es realitzaran els dilluns i dimecres
– Donat que comencen el 16 d’octubre, aquest mes el preu serà de 11,25€

full d’inscripció