Des de l’ampa us donem la benvinguda. Curs 2017-2018

AMPA INSTITUT SANT ANDREU

Benvolguts/des mares, pares i alumnes:

Volem donar-vos una cordial benvinguda i desitjar a aquests que arribeu per primera vegada al centre, una profitosa estada entre nosaltres i, a aquests que continueu agrair-vos, una vegada més, la vostra col·laboració.

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes és un col·lectiu de persones que treballa conjuntament amb l’equip directiu i amb el professorat, per tal d’incentivar i donar suport a les diferents propostes i necessitats que sorgeixen. Només amb els recursos dels que disposa l’Institut costaria molt dur-los a terme o no es podrien realitzar.

Des de la nostra experiència, podem dir que el professorat s’implica en el dia a dia de tots els nois i noies. Tot això ens dona molta confiança i seguretat que els nostres fills estan en bones mans. Durant l’etapa de l’adolescència, que tot just ara comencen, fan un canvi molt important i és convenient estar pendent d’ells. Encara que ells siguin més independents, cal tenir cura, estar al seu costat, caminar tots junts, i anar donant aquesta independència poc a poc.

També volem explicar les tasques que es realitzen des de l’AMPA:

• Financem el servei de Biblioteca, que està oberta totes les tardes de dilluns a dijous per a tots els alumnes.
  • Aquests últims anys, conjuntament amb la FAPAC i altres associacions, hem ofert xerrades per als pares/mares sobre temes relacionats amb la problemàtica de l’educació dels nostres fills: com l’ús d’internet, educació emocional, sexualitat, drogues, posar límits…
  • També es realitzen aportacions per allò que l’Institut consideri necessari com les activitats culturals de Carnestoltes, Sant Jordi …, es subvenciona una part del crèdit de síntesi, col·laborem en la compra de material acadèmic, audiovisual, informàtic o d’altres projectes que l’Institut cregui convenient.

És per tot això, que us demanem que col·laboreu amb nosaltres tant humana com econòmicament, per tal que pugui repercutir en més mitjans i en un millor ensenyament per als nostres fills/es. La quota que tenim estipulada és de 25€ per família (en el cas de 2 o més germans, només se’n ha de pagar una).

Finalment comentar-vos que existeix molt bona relació i comunicació amb el professorat i l’equip directiu.

Us animem a que formeu part de la nostra Comunitat Educativa, on podreu participar directament en l’educació del vostres fills i filles. I també us animem a que formeu part de l’AMPA.

Moltes gràcies per la vostra atenció.

Ampa Institut Sant Andreu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *