Teatre en francès

L’alumnat que cursa francès de tots els nivells d’ESO ha gaudit aquest mati de l’obra “Souvenirs – Les mémoires d’Étienne” al teatre Bartrina de Reus.

L’obra explica la història del doctor Étienne Garnier, un científic del camp de la física i la química que a causa de l’edat, comença a perdre la memòria. Sense família, només compta amb la companyia de la intel·ligència artificial Miri, que l’ajuda en la seva vida diària i en la lluita contra l’oblit.

L’obra ens fa reflexionar sobre la fragilitat de la memòria i la importància de la companyia i el caliu humà, una realitat tristament comuna que posa de manifest la importància de les connexions humanes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>