Continuem avançant amb el projecte Erasmus+ “Empowering Wellbeing”. Després de la mobilitat a Tarragona, ja ens preparem amb il·lusió per a la propera trobada a França, on ens retrobarem amb els nostres companys europeus per seguir treballant plegats en el benestar i el creixement personal de l’alumnat.
Durant l’estada a Tarragona, l’alumnat va participar en diverses activitats col·laboratives centrades en el benestar: dinàmiques de cohesió i ice-breaking, tallers creatius, activitats a l’aire lliure com el Jungle Trek, caminada pel Camí de Ronda i una sessió de ioga a la platja. També es va aprofundir en diferents dimensions del benestar mitjançant enquestes als companys de l’institut i anàlisi de resultats, visites culturals i experiències sensorials com ara la cromoteràpia.
Aquestes activitats han permès reforçar els vincles entre l’alumnat, fomentar la convivència intercultural i reflexionar sobre la importància del benestar en el dia a dia. El projecte continua!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ens va agradar molt que les famílies vinguessin a escoltar el nostre projecte. Gràcies per la vostra col·laboració.

MOLTES MÉS IMATGES AQUÍ MTEIX!






