Orientació al SIEI

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO del SIEI hem estat treballant durant el mes de març els diferents itineraris als que podem optar un cop acabada l’ESO i, per a complimentar el que hem treballat a tutoria a les nostres classes i el que ens han explicat les professores del SIEI, hem fet dues sortides per conèixer millor els estudis post-obligatoris.

El 12 de març vam anar al Complex Educatiu i vam veure de primera mà els aspectes principals que es treballen a l’IFE de l’INS Cal·lípolis, Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. També van conèixer diversos PFI i CGFM de l’Institut Pere Martell. Va ser una sortida ben profitosa!

Seguint amb els itineraris post-obligatoris, el divendres 28 de març vam anar a Reus a visitar els dos IFE d’aquesta ciutat.  A l’Institut Domènech i Montaner van conèixer l’IFE d’Auxiliar en vendes i atenció al públic i a l’INS Gaudí els mateixos alumnes de lIFE van fer una interessant presentació de les activitats que fan a l’IFE d’Auxiliar en cura d’animals i espais verds i ens vam emportar cap a casa una torreta feta de material orgànic.

Ara ja tenim les idees més clares sobre què podem fer en acabar l’ESO!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>