Surf i skate!

El segon dia del viatge de 4t d’ESO ha estat ple d’adrenalina amb classes d’iniciació al surf i al skate! Ni la pluja ens deté! Els i les nostres alumnes han gaudit moltíssim aprenent aquestes noves habilitats.

Ha estat impressionant veure’ls agafar les primeres onades i fer els primers trucs sobre la taula de skate. Ens ho estem passant genial!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut