Colònies de 1r d’ESO!

L’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’una fantàstica estada al Castell de Fluvià. S’ho han passat molt bé i han pogut gaudir d’un munt d’activitats esportives, cooperatives i de cohesió!

Aquí un petit tastet dels dos dies d’aquest gran grup!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut