Coneixem el procés de la nutrició.

L’alumnat de 3r d’ESO a l’assignatura de Biologia està treballant els diferents aparells implicats en el procés de nutrició. Aquesta setmana al laboratori descobreixen l’aparell respiratori.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut