Iniciem el treball de síntesi als Aiguamolls!
Aquesta setmana hem començat el treball de síntesi, i els alumnes de 1r d’ESO han anat als Aiguamolls de l’Empordà! A l’Observatori Senillosa han fet un dibuix al natural. Als Estanys del Matà han escrit una descripció del paisatge. Han participat en una cursa d’orientació amb reptes cooperatius i han assenyalat al mapa els ocells, […]
Iniciem el treball de síntesi als Aiguamolls! Llegeix més »

