2025

Excursió de 2n d’ESO a Girona!

L’alumnat de 2n d’ESO ha gaudit d’una jornada d’exploració i aprenentatge a la ciutat de Girona durant el seu treball de síntesi. Han fet una visita al Museu del Cinema: on han pogut descobrir la història del cinema i els secrets darrere de la seva invenció. Tanmateix, han pogut fer un tour i fotografiar el

Excursió de 2n d’ESO a Girona! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut