Aprenem a fer mitja!
El grup de segon de l’Aula de Recursos porta des del desembre fent mitja un cop per setmana. L’objectiu és teixir un “buff” que podran endur-se o regalar-lo a algú!
Aprenem a fer mitja! Llegeix més »
El grup de segon de l’Aula de Recursos porta des del desembre fent mitja un cop per setmana. L’objectiu és teixir un “buff” que podran endur-se o regalar-lo a algú!
Aprenem a fer mitja! Llegeix més »
Un any més un grup d’alumnes de l’INS Sant Quirze ha participat en “Obre els ulls” del musical de la @uapgirona. Enhorabona a tots i totes els/les intèrprets que vau fer aquesta gran obra! Un espectacle per recordar!