2024

Matemàtiques aplicades!

Ahir l’alumnat de 1r d’ESO va anar fins a l’ermita de Santa Cristina a fer unes activitats de matemàtiques per practicar les escales. També van fer una part de l’activitat en anglès. A més, van poder entrar a l’ermita i conèixer més detalls sobre l’obreria i la festa de santa cristina.

Matemàtiques aplicades! Llegeix més »

Visitem Girona!

Avui l’alumnat de 4t d’ESO ha anat d’excursió a Girona. Han gaudit d’una bona estona fent activitat física al Salting de Girona, gràcies, un any més pel tracte. No han faltat riures, lluites, acrobàcies, salts i escalades de parets. Han demostrat un cop més en quina bona condició física està aquest jovent!

Visitem Girona! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut