Rugbi a l’ INS Sant Quirze.

L’alumnat de 3r d’ESO durant l’última part del 2n trimestre d’educació física ha estat treballant l’esport d’equip de Rugbi. Amb aquest esport tan desconegut per a molts, han après lo valuós que és el treball en equip, la cooperació i el saber comunicar-se amb el propi equip i la importància de saber gestionar emocions. A […]

Rugbi a l’ INS Sant Quirze. Llegeix més »