Human Bodies!
L’alumnat de 3r d’ESO a Biologia ha estat treballant la funció de nutrició i els seus aparells i sistemes implicats. Heu vist quins human bodies han creat?
L’alumnat de 3r d’ESO a Biologia ha estat treballant la funció de nutrició i els seus aparells i sistemes implicats. Heu vist quins human bodies han creat?
L’alumnat de 4t d’ESO de l’assignatura de FOL, ha realitzat una dinàmica de grup que es diu “El vestit de la núvia” per fomentar el treball en equip i millorar la convivència. Cada equip estava format per tres membres: fotògraf, dissenyador i núvia. Disposaven de 35 minuts per crear el vestit amb un rotllo de
El vestit de la núvia. Llegeix més »