eTwinning: L’institut es projecta a Europa

L’alumnat de 4t d’ESO participa en el projecte eTwinning English in My City durant el curs 2021-22.

Aquest projecte agermana instituts de Portugal, Turquia i Espanya, i consistirà a utilitzar l’anglès en situacions reals de la vida quotidiana i a la realització d’activitats cooperatives i col·laboratives.

S’utilitzarà la plataforma eTwinning per compartir els materials creats i comunicar-se. Aquests primers dies, els nostres alumnes preparen la presentació per la resta de membres del projecte, creen el logotip i dissenyen el tauler d’anuncis informatiu de l’entrada de l’Institut.

Aquí teniu l’accés a l’espai eTwinning, ens agradaria molt que en seguíssiu l’evolució: https://twinspace.etwinning.net/200233/home

Aquest tipus de projectes els farem també en altres cursos. Ja us anirem posant al dia.