XERRADA DELS MOSSOS D’ESQUADRA A L’ESO

El dijous, 28 de novembre, vam tancar el cicle de xerrades d’Internet Segura a càrrec  dels Mossos d’Esquadra dirigides als nostres alumnes de l’ESO.

Els alumnes de primer cicle van rebre la xerrada : Internet segura i xarxes socials. En aquesta conferència vam debatre sobre quines coses compartim a l’Instagram,  amb qui ho compartim, i com de curosos som amb la privacitat, pròpia i amb la dels seus companys i familiars.

Els Mossos d’Esquadra han ofert als nostres alumnes eines per saber com protegir la seva privacitat i què fer, en cas de  patir algun tipus de ciberassetjament.

Pel que fa als alumnes de segon cicle, han participat d’una xerrada taller que té com a finalitat  conscienciar els alumnes sobre les conseqüències de compartir a les xarxes imatges, vídeos i informació privada d’altres persones sense el seu consentiment.

Esperem que hagin pres bona nota de les recomanacions que ens han fet els Mossos d’Esquadra.