Som ETwinning School

És un goig comunicar-vos que ens ha estat concedit el distintiu “eTwinning School”. Aquest reconeixement és atorgat per la Unió Europea. Es premia el lideratge compartit, el compromís de cooperació i intercanvi i treball en equip, la intervenció dels propis alumnes en el canvi educatiu i el fet de ser model per a altres centres. Al capdavall, un institut eTwinning és aquell que vetlla per la inclusió i la innovació educativa.

Estem contents i orgullosos de saber que som un dels dos únics centres que s’han escollit en tot Lleida.

Aquest curs, els alumnes de l’institut de Ponts hem participat en dos projectes del programa Europeu eTwinning: Saint Patrick i World Traveler Without Flying (Pen Pal).

En el projecte de Saint Patrick, l’alumnat  ha treballat l’origen de la festivitat, la cultura i les tradicions. Entorn d’aquesta qüestió han creat materials per exposar a l’Institut i compartir amb els companys europeus, han après un ball i han cantat una cançó d’origen celta.

En el projecte de World Traveler Without .Flying (Pen Pal), els alumnes s’han enviat cartes amb altres centres d’Europa sobre la seva cultura i tradicions.

Per veure les imatges, fes clic aquí. Has d’entrar amb les credencials de l’institut.