REBEM EL SEGELL DE QUALITAT ETWINNING

Des del Servei Nacional de eTwinning, del Ministeri d’Educació i Formació Professional, ens han informat que el en nostre institut ha rebut el Segell de Qualitat Nacional eTwinning per la participació en el projecte eTwinning: “Hands of The World: Can You SEE What We SAY”.

El Segell de Qualitat Nacional eTwinning suposa un reconeixement al treball realitzat  el curs passat pels alumnes de 1r i 2n d’ESO i la professora d’anglès Ester Estrada en aquest projecte de col·laboració amb altres centres d’Europa i d’arreu del món.

Haver obtingut aquest Segell certifica que el projecte ha assolit els criteris d’excel·lència que s’estableixen a nivell europeu, com són  la innovació pedagògica, la integració del projecte en el pla d’estudis, la comunicació i interacció entre els socis, la col·laboració entre els centres escolars associats, l’ús adequat de la tecnologia, el sistema de l’avaluació del projecte, etc.

Per aquests alumnes, participar en aquest projecte els ha suposat un enriquiment multicultural a més de practicar la llengua anglesa ja que aquesta era la llengua comuna entre tots els socis del projecte.

L’institut vol agrair la feina feta a tots els alumnes, als de casa seva, ja que bona part del projecte es va realitzar durant el confinament, i a la professora. Ens agrada agrair aquest tipus de feines perquè són les feines que es fan a més a més de les pròpies del dia a dia, aquelles que aporten valor afegit al fet educatiu.

Us deixem la gravació d’una part de l’última sessió duta a terme per videoconferència el juny de 2020, on l’alumna Anna Alonso representava el nostre institut en un Guessing Game en què l’alumna diu unes frases en català alhora que les signa amb el llenguatge Makaton i els membres dels altres centres han d’endevinar què està dient. Esperem que us agradi.