MEDI AMBIENT I CONSUM RESPONSABLE

La setmana del 19 a 22 d’abril l’alumnat de 2n  curs de l’ESO va realitzar el treball de síntesi «Medi ambient i consum responsable».

La proposta ha estat encaminada a treballar 3 dels objectius de desenvolupament sostenible, inclosos en la resolució «Agenda 2030»:

ODS 11. Ciutats i comunitats sostenibles

ODS 12. Consum i producció responsables

ODS 13. Acció climàtica

Durant aquesta setmana l’alumnat ha participat en la recollida de brossa als espais del Riu Segre i la Font de Valldans, així com en el disseny d’una campanya publicitària per conscienciar la ciutadania de Ponts.

Les accions realitzades han estat aquestes: a) Galeria pòsters. b) Galeria Podcast. c) Galeria fotogràfica
Gràcies,