L’INSTITUT DE PONTS PER LA MARATÓ

Dins el projecte de Servei Comunitari, el dia 16 de Desembre, l’alumnat de 3r d’ESO va organitzar un Esmorzar Solidari en benefici de la Marató de TV3, aquest any dedicat a les malalties cardiovasculars.

Prèviament, l’alumnat va rebre informació, per part de l’organització, sobre quina és la importància de la investigació per aquestes malalties que són la principal causa de mort als països desenvolupats. Posteriorment, van treballar per grups preparant cartells i infografies que van ocupar els corredors, així com, presentacions als altres cursos del nostre institut.

Aquestes dues setmanes de treball han culminat amb un gran Esmorzar Solidari, obert a tot l’alumnat, professorat, personal de l’institut i les famílies.

Moltes gràcies a tothom per col·laborar i fer-ho possible!!!!!

Fotografia: Anna Amores, Larisa Radu, Alba Torra i Bianca Torrent