L’Institut de Ponts assoleix el Segell de Qualitat Europeu eTwinning

El projecte eTwinning en què vam participar el curs passat, 2020-2021,“HOTW: Can You See What We Say?”, ha estat reconegut amb el Segell de Qualitat Europeu pel treball realitzat pels nostres alumnes.

L’obtenció d’aquest reconeixement, d’abast europeu, està condicionada per l’obtenció prèvia del Segell de Qualitat Nacional, que ja vam aconseguir, tal com us vam informar, el curs passat. Per tant, hem de felicitar per partida doble tots els alumnes que han format part del projecte. No hi ha dubte que aquesta consecució anima els alumnes i reconeix la tasca dels docents a continuar participant en aquests projectes col·laboratius, d’innovació pedagògica i ús de la tecnologia. Són doncs, projectes que contribueixen a obrir les portes de l’aula i ens donen l’oportunitat d’entrar en contacte amb cultures diferents, al temps que són indicadors del nivell de qualitat dels alumnes i de les àrees implicades.

Aquí sota us n’oferim una mostra, si cliqueu a l’enllaç podreu veure l’última activitat en què hem participat dins del mateix projecte, ara rebatejat “Voices of the World”, on tres alumnes de 4t d’ESO donen a conèixer paraules en català relacionades amb Halloween a la resta dels països participants del projecte. Adoneu-vos doncs amb quina gràcia ens hem entès amb alumnes de la Xina, Bulgària, Grècia, Itàlia, entre altres. Aquesta participació, com la distinció assolida, són una altra mostra de la bona convivència i de l’esperit de millora que presideix a l’Institut de Ponts.