L’escriptora Núria Pradas visita l’institut

Núria Pradas, autora, entre d’altres,  de Black Soul, El misteri del carrer de les glicines, Heka, Raidho i Koknom,  de l’editorial Casals, va visitar el nostre centre el dia 15 de març.

L’escriptora va atendre totes les preguntes que li van fer els alumnes i va explicar com, quan, com, per què… es va inspirar i què la va motivar a escriure aquestes novel·les.

L’alumnat del nostre centre,el curs passat, actualment i el trimestre passat, ja va llegir algunes d’aquestes obres de l’autora.

Va ser una xerrada amena, divertida i molt agradable per a tots. En acabar va signar i dedicar els llibres que portaven els alumnes.