L’escriptor Rafa Melero visita l’institut

Rafa Melero Rojo, autor de La ira del fénix i La penitència de l’alfil (en llengua catalana i en llengua castellana), va visitar el nostre centre el passat dimecres al matí. La xerrada va constar de dues parts: una petita introducció a la novel·la i una sèrie de preguntes preparades per l’alumnat. L’escriptor va respondre molt amablement i de forma molt amena, explicant anècdotes professionals. És mosso d’esquadra, i va donar detalls de la lectura crítica que es pot fer de l’obra. El nostre alumnat de 3r d’ESO ha llegit  La penitència de l’alfil i l’han treballat durant el crèdit de síntesi ja que aquest està centrat en l’aigua i en la novel·la, una part de l’acció transcorre a Ponts i en la presa del  pantà de Rialb.

Cal destacar l’interès per part de l’alumnat i l’atenció rebuda per part de l’autor.