LA MARATÓ DIU MOLT DE TU

Els alumnes de 3r de l’Institut de Ponts participen en la marató de TV3 que, aquest any, està dedicada a la investigació contra el càncer.
La fundació “La Marató” va impartir una conferència a l’alumnat sobre aquesta malaltia i com es pot prevenir, així com la necessitat de recerca i els reptes de la investigació.
Per a col.laborar, els alumnes han organitzat un esmorzar solidari en què participaran totes les persones de l’institut. Així mateix, els alumnes també participen en el concurs “Pinta la Marató” amb un cartell que exposaran el mateix dia de l’esmorzar.