Gràcies

Dilluns vam tancar l’Institut amb una sensació estranya. Marxàvem de vacances de Nadal, però l’atmosfera no era ni nadalenca ni festiva. No vam fer tots junts la cantada de nadales al pati, ni els tradicionals piscolabis a les tutories, ni els intercanvis de regals de l’amic invisible, ni el dinar de Nadal de professorat, ni tampoc petons i abraçades desitjant-nos un Bon Nadal. La pandèmia no ens ho va permetre.

És per això que us volem agrair especialment l’esforç  que heu fet durant aquest primer trimestre, perquè malgrat les dificultats, l’Institut ha continuat funcionant amb uns nivells de seguretat i presencialitat altíssims. No ha estat fàcil, però gràcies a la vostra col·laboració amb l’Institut ens n’hem sortit.

Així que gràcies alumnes, gràcies professors i professores, gràcies personal del PAS i gràcies famílies. Aquesta nadala atípica, no cantada, sinó interpretada per l’alumnat de 1r de Batxillerat amb el llenguatge dels signes Makaton, és per vosaltres.

Tal com diu la lletra, us desitgem un Nadal com els que coneixíeu fins ara i que passeu uns dies alegres i brillants. Us desitgem també una molt bona entrada d’any, que al gener puguem retrobar-nos tots, que el 2021 sigui molt millor i que puguem tornar a fer tot allò que ara no ens està permès, no només en l’àmbit escolar, sinó també amb la família i els amics.

Salut i ànims!

Clic Damunt la imatge