Concurs Jo tinc la paraula

En el context del programa Tenim la paraula del Departament d’Educació  i en el qual el nostre institut participa com un dels centres pilot, els alumnes de 2n d’ESO han participat a la segona edició del concurs Jo tinc la paraula. Aquest concurs te com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç.

Cal dir que tots els vídeos que els alumnes van enregistrar eren de gran qualitat i ha estat molt difícil escollir els quatre que representaran el nostre institut en aquest certamen. Aquí teniu els seleccionats. Molta sort.