APLICACIÓ “CONCURS LITERARI DE SANT JORDI 2023”

Des de l ‘aula de robòtica i programació us presentem una aplicació “concurs literari de Sant Jordi 2023”, desenvolupada per l’alumne Pau Sala.

Àquest és un joc de preguntes i respostes que fan referència a grans clàssics de la literatura i també inclou preguntes de llibres i autors que han llegit àquest any els alumnes de 4t d’ESO en el pla lector.

Els alumnes de la classe també han dissenyat els cartells publicitaris del joc i de l’aplicació.

Us deixem el codi QR per tal que us pugueu descarregar el joc al vostre telèfon mòbil.

Recordeu que per tenir l’aplicació heu de tenir descarregada l’aplicació “MIT Ai2 Companion” que trobareu a la Playstore.

Us animem a jugar amb el nostre joc i esperem que us agradi !!!