CTM a Andorra amb els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat

Tres-cents alumnes de diversos instituts de Lleida, Mollerussa, Ponts i Andorra van assistir el dijous 6 d’abril a la Jornada Científica, Tecnològica i Matemàtica celebrada a la Universitat d’Andorra. Els estudiants van participar en visites guiades sobre biologia, geologia i culturals.

Pel matí es va fer una visita a les rodalies de Santa Coloma que va tenir com a objectiu descobrir el seu patrimoni natural, cultural i històric. Mentrestant, altres col·laboradors van mostrar l’Església de Santa Coloma, la torre dels Russos i el jaciment de la Roureda de la Margineda, entre d’altres.

Els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat de Ponts van gaudir d’un dia carregat d’activitats, tallers i de la conferència d’Eduardo Sáenz de Cabezón sobre matemàtiques

Clica sobre la imatge per veure diferents moments de la jornada CTM Lleida-Andorra

01 (4)