APP GRUP SANGUINI

Els alumnes de robòtica i programació de 4rt d’ESO han dissenyat i programat una aplicació per a mòbil o tauleta que d’acord amb el nostre grup sanguini i el nostre Rh ens informa a quins grups podem donar sang i de quins grups sanguinis en… Llegeix més»

SORTIDA “BARCELONA”

El darrer 15 de desembre el nostre alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat va poder delectar-se amb l’espectacle visual que ofereix la Sagrada Família de Barcelona alhora va poder ampliar els seus coneixements amb petits detalls de la Basílica. Els alumnes també gaudiren… Llegeix més»