TROBADA DE CORALS

El passat 3 de maig tot el nostre alumnat de segon d’ESO, des de la materia de música va participar a la trobada de corals Corarts del sstt Vallès Occidental a l’auditori de Terrassa. S´ha interpretat la cantata “La veu de la terra” on han participat, a banda del nostre institut, l’institut Ferran Casablancas de Sabadell, l’institut Palau Ausit de Ripollet i l’institut Torre Palau de Terrassa. Cada centre ha cantat dos de les cançons de la cantata I finalment més de 300 alumnes han interpretat a la vegada l’última cançó, Victoria. Tota una experiència vivencial per ells i elles. Aquí us deixem una imatge la nostra interpretació, ho han fet genial! Si clique als següents enllaços podreu veure els vídeos complets.

➡ embruix

il·lusió