UN EQUIP D’ALUMNES DEL PERE A LA FINAL DE LA COPA CANGUR!

El passat 8 de maig, un grup d’ alumnes del Pere Calders de 1r, 2n i 3r d’ESO va participar al prestigiós torneig de matemàtiques de la Copa Cangur, que va tenir lloc a Montmeló.  Els nostres alumnes van quedar classificats a  la fase semifinal i ens varen representar a la final de la Copa Cangur. Enhorabona per haver arribat fins aquí! I felicitats també al professorat del departament de matemàtiques per la seva dedicació! Felicitem doncs als següents alumnes que varen representar l’institut Pere Calders a la fase final de la Copa Cangur: Daniel Salinas, Pau Carrillo, Odo Sarkar, Mireia Roé, Víctor Martín, David Montesinos i Sara Serrano.

Mes enllà de resoldre problemes, els participants havien d’estar molt pendents de les pantalles, perquè allà podien veure si les respostes eren correctes i també el valor de les preguntes que responien. Un valor que varia al llarg de la prova en funció de si hi ha més o menys encerts. A continuació podeu veure algunes  imatges dels participants i també l’enunciat d’un dels problemes de la fase final. A veure si us animeu a resoldre’l!