Portes obertes virtuals: tríptic informatiu

Les portes obertes per a l’ESO, que estaven previstes per a dilluns dia 16 de març, queden ajornades a causa del tancament dels centres indicat pel departament d’Educació. A continuació mostrem el tríptic informatiu de la jornada de portes obertes.
L’objectiu de les… Llegeix més»

Sortida a la neu amb 2n d’ESO

Aquest any hem volgut donar-li un toc diferent a la sortida d’activitats a la natura, intentant fer activitats molt diverses.
Durant els dies 25, 26 i 27 de febrer farem un tastet de tres propostes a les estacions de Capcir i… Llegeix més»

Fira Orienta Cerdanyola amb 4rtESO

Dimarts 18 de febrer l’alumnat de 4rt ESO va anar a la Fira Orienta Cerdanyola dins el programa d’orientació acadèmica. Van poder anar a dues xerrades molt profitoses sobre la via acadèmica i la via professionalitzadora en acabar l’ESO.

Tocats de Literatura…i de Filosofia

Els alumnes de primer de Batxillerat Humanístic han tingut l’oportunitat de participar de dues activitats relacionades amb el món de les humanitats.
El divendres 7 de febrer van assistir a l’activitat Tocats de Literatura organitzada per l’ICE de la UAB. Al… Llegeix més»

Esquí alpí a la Masella

El passat dijous i divendres 13 i 14 de marçels alumnes de primer de Batxillerat van anar a la Masella.
Han passat uns dies fent esquí alpí. Han pogut  fer un tastet de tres propostes ben diferents: esquí de fons, raquetes de neu i esquí alpí.