CITA PRÈVIA PER A LES PORTES OBERTES DE BATXILLERAT

El dilluns 10 DE MAIG del 2021, entre les 16h30 i les 19h es durà a terme la Jornada de Portes Obertes de Batxillerat al Pere Calders.

RESERVEU CITA PRÈVIA SEGUINT EL SEGÜENT ENLLAÇ 📕

Les sessions informatives tindran una durada de 30 minuts aproximadament.  Us demanem que sempre que sigui possible, només assisteixi una persona per família, així com recordem que cal mantenir totes les mesures sanitàries (ús de la mascareta obligatori i desinfecció de mans), per tal de garantir les màximes condicions higièniques en prevenció de la COVID.

➡Us atendrem qualsevol consulta que tingueu a l’adreça de correu del centre a8043504@xtec.cat i al telèfon 935801477.

Per a més informació sobre aquest procediment seguiu el següent enllaç:preinscripció BATXILLERAT.

PORTES OBERTES BATXILLERAT

Benvolgudes famílies,
El dilluns 10 de Maig del 2021 es durà a terme la Jornada de Portes obertes de Batxillerat al Pere Calders . Seguint  el següent enllaç podreu  veure una presentació sobre el Batxillerat en el nostre centre.
presentació

TENIM BONES NOTÍCIES!

Les nostres alumnes de quart d’ESO de l’assignatura d’Emprenedoria (Irene Burrel, Gisela Lage, Jana Gibert i Ariadna Cobo) són finalistes del “Emprende Challenge 2021” amb el seu projecte “WOMI” (Women Microcredits). Molta sort a aquestes alumnes, que participen al Campus d’Emprenedoria… Llegeix més»

ADAPTACIONS DELS CONTES D’EDGAR ALLAN POE