Visita del lingüista Angel Gallego a segon de Batxillerat

Dimarts vam tenir una classe d’orientació gramatical a segon de Batxillerat a càrrec de l’Angel Gallego, coordinador de llengua castellana de les PAU i professor de la UAB.
Ha sigut una sessió pràctica on els alumnes han pogut plantejar dubtes gramaticals sobre l’examen de Llengua Castellana… Llegeix més»

Fàbrica SEAT. Economia d’empresa 1r i 2n BAT

Avui, 15 de gener de 2020, els alumnes d’Economia de l’Empresa de 1r i 2n de batxillerat del nostre institut han visitat la fàbrica de Seat de Martorell, on treballen 7000 persones cada dia.
La fàbrica, equivalent a 400 camps de futbol, és la més… Llegeix més»

Sortida a Naturpark amb els alumnes de 3r ESO

L’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat la sortida a Naturpark.
Els alumnes han gaudit de l’aventura penjats dels arbres, desplaçant-se amb tirolines, ponts i cordes pels circuits de diferents dificultats.
Cliqueu sobre la imatge!

Visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya

Els alumnes de segon de Batxillerat van al Museu Nacional d’Art de Catalunya

Els alumnes de segon de Batxillerat de l’assignatura d’Història de l’Art han visitat el Pavelló Alemany Mies van der Rohe de Barcelona.
També han fet una visita guiada especialitzada en… Llegeix més»

Taller de química sobre l’efecte hivernacle

Els  alumnes de segon de Batxillerat de química  van  realitzar  el dimecres 11 de novembre un taller Revir anomenat interacció llum i matèria i l’efecte hivernacle.
Cliqueu sobre la imatge…els veureu treballant!
Semblen professionals!

Trobada d’esport inclusiu

El dimarts 3 de desembre, coincidint amb el dia mundial de les persones amb discapacitat, vam participar amb alumnes de 4t d’ESO en la Trobada d’ Esport inclusiu organitzada pel Consell de l’esport.
Ens vam juntar amb la gent del grup Catalonia i vam… Llegeix més»

Exposició “Dones i ciència”

A partir del dilluns 9 de desembre hi haurà instal·lada al vestíbul de l’institut l’exposició “Dones i ciència”. És una exposició que s’emmarca dins del Projecte Ciència i Tecnologia en femení.
Són 10 plafons que parlen de 10 dones i de les seves aportacions a… Llegeix més»