ATENCIÓ!! OBRES A L’ACCÈS PRINCIPAL DEL CENTRE

Per motiu de les obres de millora que s’estan realizant a la porta d’accès principal al centre, s´ha habilitat una entrada provisional. Com es pot veure en les següents imatges. Disculpeu les molèsties.

GRADUACIÓ DE 2n DE BATXILLERAT

El passat 28 de maig vam celebrar la graduació de la promoció 2015-2021. L’acte va estar dirigit per la directora del centre que va otorgar una orla a cadascú del estudiants. A continuació, representants de l’alumnat van compartir amb el públic unes paraules d’agraïment al… Llegeix més»

SORTIDA A L’EMPORDÀ

El passat 14 de juny l’alumnat de primer d’ESO va realitzar una sortida a l’Empordà en el marc del crèdit de síntesi. Pel matí, durant una agradable passejada pel parc dels Aiguamolls, van entrar en contacte amb la flora i la fauna de la mà… Llegeix més»