PROJECTE Leonardo da Vinci

En el context del projecte amb l’escola Bellaterra per tal d’afavorir la relació i coordinació entre els dos centres i així establir un pont entre els alumnes de sisè de primària i els de primer d’ESO, els nostres alumnes s’estan preparant per presentar una activitat a l’escola Bellaterra sobre Leonardo da Vinci i un taller basat en la construcció amb el material de Leonardome del museu de les matemàtiques. Es tracta d’un recurs educatiu que permet construir estructures ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics – presents en el – Codex Atlanticus– podem formar “cúpules autosostenibles”: els seus elements no necessiten cap element d’unió. A continuació podeu veure algunes imatges dels alumnes de 1r d’ESO preparant el taller.