“NARRADORES DE LEYENDAS: LOS ORÍGENES DE LADY RAGNELL”

L’alumnat de segon d’ESO ha treballat la dimensió literària i d’expressió oral i escrita, amb una llegenda del cicle artúric. A través d’un projecte grupal imaginatiu han recreat els orígens de Lady Ragnell fent servir eines molt diverses. Els resultats han estat espectaculars: narracions animades amb Minecraft i Sims, còmics digitals, llibrets medievals, actuacions teatrals, titelles, informes secrets amb jocs de pistes i codis QR, figures de fang…Cada grup ha treballat la llegenda de forma diferent i l’exposició davant de la classe ens ha inspirat a totes i tots.  A continuació podeu veure el vídeo del projecte de la Margot Ropero i el vídeo de la recreació de la llegenda en Minecraft que van fer el Paulo Jiménez i el David Lorenzo així com algunes imatges dels treballs dels alumnes.