BONES FESTES!

L’institut Pere Calders us desitja unes bones festes i que puguem  tornar a la normalitat  ben aviat en el 2021!
Els alumnes de 3r d’ESO han treballat a classe la tipografia creativa posant en joc la seva imaginació i si cliqueu la següent imatge veureu la… Llegeix més»

TALLER DE CERÀMICA A 1R ESO

L’aparició de l’excedent agrícola deixa temps lliure a molts homes i dones que s’especialitzaran en diferents tasques o oficis. Aquest fet unit a la necessitat de recipients d’emmagatzematge per guardar els aliments sobrants (excedent) o com a estris domèstics, portarà al naixement de la ceràmica. La… Llegeix més»

REUNIÓ PARES ESO

Benvolgudes famílies,
El dimecres 30 de setembre  a les 18h es farà la reunió de pares d’alumnes de 1r ESO. Aquesta reunió és presencial, però també es podrà seguir telemàticament.
La reunió per als altres cursos d’ESO es farà telemàticament el dimecres 7 d’ octubre a les… Llegeix més»