Una nadala en llengua de signes

Una de les novetats en els horaris de 1r d’ESO d’enguany ha estat la renovació dels Tastets, una assignatura d’una hora setmanal en què cada trimestre es du a terme una activitat diferent: Hort, Escacs i Introducció a la Llengua de signes. L’alumnat de 1r ESO B ha treballat al llarg d’aquest trimestre el vocabulari bàsic amb la Marta, professora de Llengua Castellana i intèrpret de llengua de signes. Com a producte final han enregistrat una nadala signada que us presentem a continuació. El tema escollit ha estat “És un desig”, una cançó composada per Josep Thió.

Aprofitem el vídeo per desitjar-vos bones festes i bon any nou!